Belediye Ticari İşletmesi Yeni Kayıt

GEREKLİ EVRAKLAR

1) Belediye Meclisince, ticari işletmenin açılmasına dair alınmış noter onaylı karar (1 adet asıl – 1 adet fotokopi)

(Açılış kararında ticari işletmenin unvanı (…………..BELEDİYESİ (işletme konusu yazılacak) İŞLETMESİ), adresi, faaliyet konusu, ayrılan sermayenin miktarı ve işletmeyi temsile kimin/kimlerin ne şekilde (münferiden veya müştereken) yetkili olduklarının gösterilmesi gerekmektedir )

2) İşletmeyi temsile yetkili kişi/kişilerin imza örneği/imza beyanı (Kamu kurum ve kuruluşlarınca veri tabanlarında tutulan imza kaydının bulunmaması veya kaydın temin edilememesi halinde, ilgililerin imzaları, fiziki olarak notere onaylattırılmak veya herhangi bir Ticaret Sicili Müdürlüğünde yazılı beyanda bulunmak suretiyle müdürlüğe verilir.) (1 adet asıl)

3) 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 71’nci maddesi uyarınca Çevre ve Şehircilik Bakanlığının izin yazısı (1 adet asıl – 1 adet fotokopi )

4) Belediyenin Vergi Dairesi Görüntüleme Belgesi ( 1 adet asıl – 1 adet fotokopi)

5) İktisadi İşletme için potansiyel vergi numarasını gösteren Vergi Dairesi Görüntüleme Belgesi (1 adet asıl-1 adet fotokopi)

6) İşletmeye atanan yetkililerin fotoğrafları ( 2 şer adet)

7) Odaya kayıt için; TÜZEL KİŞİ ODA KAYIT BEYANNAMESİ

8) Yeni Kayıt Talep Dilekçesi

 

NOT: http://mersis.gumrukticaret.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.